Функціональні можливості BAS Малий бізнес
Програма BAS Малий бізнес допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.
Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість швидкого старту і зручність щоденної роботи.
У програмі BAS Малий бізнес реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.
Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.
Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.
Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.
За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:
- управлінський баланс
- звіт про прибутки і збитки
- звіт про рух грошових коштів
У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):
- прогнозний баланс
- бюджет прибутків і збитків
- бюджет руху грошових коштів
Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.
Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:
- залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
- дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
- кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
- прибутки і збитки
- прострочені зобов'язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
- прострочені зобов'язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг
Додатково можна отримати наступну інформацію:
- загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
- грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
- дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
- кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
За додатковою інформацією звертайтеся до консультантів Трейд-Сервіс:
+38 (056) 790-90-20
+38 (067) 009-90-94 (Viber, Telegram)