Функціональні можливості BAS Малий бізнес

Програма BAS Малий бізнес допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.

Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю, його можна легко настроїти на особливості організації управління та обліку в компанії – це забезпечує можливість швидкого старту і зручність щоденної роботи. 

Управлінський облік та фінанси

У програмі BAS Малий бізнес реалізована можливість ведення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, формування і аналізу фінансового результату. Для цих цілей в системі передбачений управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проводок документів.

Завдяки наявності таких звітів, як оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати, прикладне рішення дозволяє формувати фінансову звітність за довільний період часу.

Для обліку доходів і витрат використовується метод нарахування або метод нарахування і касовий метод.

Аналітичний облік доходів і витрат методом нарахування ведеться в розрізі напрямів діяльності, підрозділів, замовлень покупців, статей (рахунків) доходів і витрат.

За даними управлінського обліку користувач дістає можливість формувати основні фінансові звіти:

  • управлінський баланс
  • звіт про прибутки і збитки
  • звіт про рух грошових коштів

У системі існує можливість реєстрації фінансових планів (бюджетів):

  • прогнозний баланс
  • бюджет прибутків і збитків
  • бюджет руху грошових коштів

Також в розділі передбачені засоби для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця.

Для контролю діяльності підприємства з боку керівника призначений "Монітор керівника", в якому зведені основні показники:

  • залишки грошових коштів на рахунках і в касах підприємства
  • дебіторська заборгованість – загальна, прострочена
  • кредиторська заборгованість – загальна, прострочена
  • прибутки і збитки
  • прострочені зобов'язання перед покупцями і замовниками за відвантаженням товарів і наданню послуг
  • прострочені зобов'язання постачальників і підрядників за постачання товарів і надання послуг

Додатково можна отримати наступну інформацію:

  • загальні показники: продажі, доходи і витрати, стан обігових коштів (грошових коштів, запасів і дебіторської заборгованості)
  • грошові кошти: залишки і рух грошових коштів в розрізі статей, за період
  • дебіторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу
  • кредиторська заборгованість: залишки і динаміка за період, за строками боргу

За додатковою інформацією звертайтеся до консультантів Трейд-Сервіс:

+38 (056) 790-90-20
+38 (067) 009-90-94 (Viber, Telegram)